Sunday, January 22, 2012

MCD ;)

hari nie kami seperti biasa akan keluar ke STAR MALL di Mentakab then pasti akan singgah ke mcd .. macam dah tak boleh renggang dah dgn mcd nie tapi awas aku akan sentiasa pastikan makanan yang aku makan adalah tidak lebih dari 1000 kcal dalam sehari .. sebab azam tahun baru aku tahun nie kalau boleh nak stop makan makanan fast food nie contohnnya KFC , MCD , PIZZA HUT dan other .. pada pandangan aku makanan nie la yang akan membuatkan kita bertambah berat badan dan aku rasa korang pun tahu tentang itu dan tak perlu la nak diperjaskan dengan lebih lanjut .. hehehehe

actually aku bukan nak cerita pasal diet aku la dalam link nie tapi aku nak cerita kerenah aku dan adik aku 'EMY SYAHIRA' nie .. sekarang nie dia baru lepas habis spm so now dia dikehendaki berkhidmat untuk negara di PLKN di CHERATING KUANTAN .. so sekarangn nie nak bawak dy pergi makan-makan sebentar ;)

so mari kita ENJOY !!


nie salah satu pelanggan yang teringin dan mengidam nak makan prosperity burger







No comments:

Post a Comment