Friday, January 20, 2012

DEANNE BERRY





korang rasa korang kenal tak nie siapa ? nie lah dia DEANNE BERRY !! mula-mula memamg aku tak kenal pown siapa dia nie tapi ada satu hari tue aku pergi la bukak kat utube tentang exercise then aku ternamapk link exercise dia so aku apa lagi bukak la link dia !! fuuuh memamg terbaik la senaman dia tau walaupun penat tapi seronok .. so sekarang aku nak jadikan dia sebagai idola aku untuk cantik dan fit seperti dia .. siapa yang tak nak kan badan cantik macam dia nie .. dalam sehari aku akan habiskan masa selama 1jam untuk buat senaman dia nie iaitu di waktu petang dalam pukul 5.30 petang .

ok sekarang nie aku nak tunjukkan antara video exercise yang aku selalu buat .. kalau tak silap aku la kan dia ada 8 part tapi yang aku nak tunjuk nie part 4 dan dalam banyak-banyak part , part 4 nie la yang paling mencabar bagi aku !!



No comments:

Post a Comment