Wednesday, July 27, 2011

JALAN - JALAN

kalau dah jalan dengan kami semua orang akan tahu semua tempat kami nak pergi .. macam hari nie kami pergi dekat THE CURVE pusing - pusing kat dalam tue sampai naik penig dah jalan sana jalan sini .. kalau tak percaya cuba tengok gambar nie tau ;) actually dah lama dah aku nak masukkan gambar nie tapi tidak kesampaian dan sekarang la baru aku uploadkan .. hehehehe



haaaa nie pulak adalah masa kai IKEA ;) saj-saja melihat barang bilik yang mana boleh untuk dicari untuk bawa pulang tapi sayang masa pergi sana duit tak ada duit dah banyak habis waktu pergi pening hari tue tapi tak apa itu tetap seronok ..



something yang aku rasa teruja dan ingin aku miliki bolet tak ?? ada tak sesiapa nak belikan untuk aku bena ini walaupun ia nampak pelik ;) NAK NAK NAK 1 !!