Saturday, June 25, 2011

MENANGIS (;

pelik manusia zaman sekarang kan ?? perkara kecil jea nak MENANGIS .. Perkara yang membolehkan orang itu membuat aku menangis adalah orang yang aku sayang tiba-tiba tengking aku , buat muka , marah tanpa mengetahui perkara sebenar dan macam-macam .. sapa yang tak terasa beb kalo orang buat kita macam tue korang pown boleh pikir sendirikan .. buat masa sekarang nie aku malas la nak pikir pasal lelaki nie sebab MENYERABUT KEPALA OTAK jea !! (tapi bila dah ada mungkin jadi sebaliknya) yea la sapa tahu kan jodoh masing-masing .. mana tidaknya kalau couple jea ini tak boleh , itu tak boleh , kawan nie xboleh , kawan tue xboleh , so ape yang boleh ?? cuba bagitau ?? tension kan kalo macam nie (; aku pown nak juga merasa gembira dan bebas dan bukan TERKONGKONG !!



hidup , hidup , hidup ;D mesti terusan hidup !!

okie , aku sekarang tengah taip dengan mood yang tengah jelas dan membengangkan ;D

sapa kisah ??

kalau aku taip :~


curang
curang
curang
curang
curang !

yeess ! i like curang ;D